Jak opisać produkt? I nie odbiegać od SEO copywriting – u „z klasą”?

W jaki sposób zaprezentować (szerszej lub węższej e – publiczności! Grono Twoich e – słuchaczy jest wąskie czy szerokie?) produkt i „dorównać” mistrzom SEO copywriting – u? Twój SEO copywriting jest mistrzowski czy amatorski? Nie obawiaj się Naszej krytyki! Nasza konstruktywna krytyka „z pewnością popełniasz tylko drobne błędy”…pozwoli Ci się wspiąć na sam szczyt! Zaraz po przeczytaniu poniższego wpisu uda Ci się napisać pierwszy i z pewnością nie ostatni mistrzowski artykuł SEO – Twoi zleceniodawcy na pewno zauważą niewielką (Ale ja istotną dla efektów Waszej pracy! Wspólnie pracujecie nad promocją online soczewek kontaktowych? Nie zapominajcie o promocji offline! Zaproponuj swojemu zleceniodawcy przygotowanie broszur reklamowych!) metamorfozę Twoich tekstów!

Fotografie w Twoich tekstach pozycjonujących nie skupiają uwagi!

Zdjęcia „użyte” w Twoim artykule SEO (Co to jest SEO copywriting? SEO copywriting to „zdolność” do pisania artykułów : z najbardziej „lubianymi” przez użytkowników Internetu słowami kluczowymi oraz pisanieartykuły „zachęcające” w subtelny nie nachalny sposób do zakupu danego produktu!) przykuwają czy odsuwają uwagę klientów (zainteresowanych czy jeszcze nie zainteresowanych) od soczewek kontaktowych (Soczewki kontaktowe to tylko Nasz przykład! Nie jesteś e – promotorem soczewek kontaktowych tylko e – promotorem…? Dokończ zdanie w swoim komentarzu!)? „Ustaw uwagę” swoich  czytelników na „popularyzowany” przez Ciebie produkt! Nie publikuj zdjęć, które mają znikomy związek z poruszanym w Twoim artykule temacie (Piszesz o tym : Jak założyć soczewki? Wybierz taką fotografię, która precyzyjnie przedstawia tę czynność! Nie samą soczewkę kontaktową!). Ostatnie zadanie dla Ciebie w tym akapicie! Odnotuj w swojej pamięci : Każdy artykuł, również e – artykuł czytamy od lewej, nie od prawej strony!

Twój artykuł SEO przedstawia krótką i nieścisłą listę zalet produktu!

Jakie zalety ma „reklamowany” przez Ciebie mistrzowski SEO copywriterze? „Statystyczne czy niestatystyczne”? Produkt Twojego klienta (współpracujesz bezpośrednio z właścicielem produktu czy zespołem SEO copywriterów i specjalistów SEO?) jest najlepszy oraz najtańszy? Podsumowując : Bez wyrazu! Mocne strony produktu (w Naszym wypadku soczewek kontaktowych) zaprezentuj w nieprzeciętny sposób (godny mistrza SEO copywriting – u)! Napisz wyczerpująco o tym : Jaki „komfort” dają każdemu użytkownikowi soczewki kontaktowe? W jaki sposób „przemieniają” życie ich właściciela? Pokaż „codzienne” przykłady! Na przykład : Czy wiesz, że w soczewkach kontaktowych widzimy lepiej, niż w okularach? Uzasadnij swoją wypowiedź! Zacytuj ekspertów! Poproś o wyrażenie opinii osób, które (pewien czas temu!) zamieniły okulary na soczewki kontaktowe! I uwiarygodnij zalety promowanego produktu!

Sformatuj swój artykuł SEO?

Jak sformatować dokument tekstowy? Jak sformatować artykuł SEO? Na pytanie : Czym jest SEO copywriting, odpowiedzieliśmy kilka akapitów wyżej. W tym miejscu przypominamy o tym, co to jest pozycjonowanie stron i formatowanie tekstu? Otóż pozycjonowanie stron to promocja danej strony internetowej przez profesjonalną firmę (przykładowy adres strony takiej firmy to http://limes-inferior.pl/) w wyszukiwarce internetowej (niezmienne najbardziej popularna wyszukiwarka internetowa to wyszukiwarka Google!), a formatowanie tekstu? A formatowanie artykułu „opiera się o” : o zastosowanie w tekście tytułów, nagłówków, akapitów, wypunktowań itp. I dąży do? I dąży do stworzenia wyrazistej publikacji! Czy napisany przez Ciebie artykuł SEO jest wyraźny? To znaczy, że jesteś SEO copywriterem mistrzem!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: